آموزش کامل آرایش چشم درشت

[ad_1]

آموزش آرایش چشم درشت, آموزش کامل آرایش چشم درشت, آرایش چشم برجسته و درشت

آموزش آرایش چشم درشت

آرایش چشم برجسته و درشت

آرایش چشم درشت اگر به صورت درست انجام نشود سبب جلوه بیش از حد و بیرون زدگی چشم خواهد شد بنابراین نکاتی زیبا برای زیباتر جلوه دادن آرایش چشمانتان باید رعایت کنید.

چشم ها یکی از عناصر مهم صورت می باشد که آرایش درست و اصولی آنها به جلب توجه بیشتر کمک میکند و آرایش مناسب چشم زیبایی چهره را دو چندان میکند. یکی از مهم ترین نکات برای آرایش چشم توجه داشتن به ابروهاست، سعی کنید همیشه ابروهایی مرتب و شانه کرده داشته باشد و اگر ابروهای پری ندارید قطعا با مداد یا ریمل ابرو آن ها را حالت داده و مرتب کنید.

مرحله دوم برای آرایش چشم درشت زدن پرایمر روی پلک می باشد، استفاده از پرایمر آرایش شما را دست‌کم به مدت 4 تا 5 ساعت ماندگار میکند.

اگر دور چشمتان تیرگی دارد قطعا باید با یک کانسیلر مناسب که یک درجه از پوستتان روشن تر باشد اطراف چشم را بپوشانید.

آرایش چشم درشت و برجسته, آرایش چشم درشت دخترانه, آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت و گرد

آرایش چشم درشت و گرد

آرایش چشم درشت و گرد به دلیل درشتی چشم باید طوری باشد که زننده نشود.

برای کشیدن خط چشم باید از گوشه چشم تا نیمه آن خط زیاد باریکی بکشید و سپس به مرور به سمت انتهای چشم ، خط را پهن کنید. با این روش چشم ها کشیده تر به نظر میرسد.

برای زیباتر شدن آرایش چشم درشت و گرد بهتر می باشد خط چشم و سایه را بعد از گوشه خارجی چشم هم ادامه دهید.

اگر دوری چشمانتان بیش از حد طبیعی می باشد از خط چشم هایی که به سمت بینی گوشه دار هستند استفاده کنید. یعنی خط چشم از گوشه داخلی چشم بیرون بیاید. این خط افزایش سبب میشود که دوری میان چشمانتان کمتر دیده شود. در صورت متمایل‌شدن میتوانید برای پلک پایینی هم خط چشم بکشید.

آرایش چشم درشت و گرد, خط چشم برای چشمهای درشت, آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت و مشکی

آرایش چشم درشت و مشکی

نکته مهم برای آرایش چشم مشکی ، رفع مشکلاتی می باشد که میتواند بر ارایش چشم تاثیر منفی بگذرد از جمله تیرگی و پف زیر چشم، یا حلقه های تیره دور چشم. بنابراین در اولین قدم از یک کانسیلر روشن تر از رنگ پوستتان برای رفع تیرگی ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  مدل موی قارچی

آرایش تیره و روشن برای چشم های مشکی مناسب می باشد. بعد از آن میتوانید از رنگ های ملایم تر روی سایه اصلی استفاده کنید.

در چشم های درشت مشکی باید روی استخوان اصلی پلک تمرکز کنید و با استفاده از ایجاد سایه روشن در این بخت سبب جلوه و درخشش بیشتر چشم شوید. سپس میتوانید سایه های تیره تر را روی سایه روشن اعمال کنید تا حالت طبیعی تری بگیرد.

بهتر می باشد با استفاده از سایه گوشه های داخلی را برجسته سازی کنید، سایه گوشه چشم بهتر می باشد آسان و غیر براق باشد.

اگر میخواهید آرایشی درخشان داشته باشید میتوانید از سایه های خاکستری یا شاه بلوطی دربالای پلک استفاده کنید و سپس آن ها را به نرمی به بیرون بکشید. برای کوچک تر نشان دادن چشم میتوانید از یک سایه روشن ملایم برای خط پایینی پلک استفاده کنید.

ترجیحا برای آرایش چشم مشکی از خط چشم مشکی استفاده نکنید به خصوص اگر رنگ پوستتان روشن می باشد. برای آرایش چشم مشکی درشت با سایه یا مداد خاکستری یا دودی هاله ای پست چشم و زیر چشم بکشید.

آرایش چشم درشت, آموزش آرایش چشم درشت, آموزش کامل آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت و برجسته

آرایش چشم درشت و برجسته

اگر چشمان درشت و برجسته دارید و ترجیح میدهید این برجستگی کمتر در معرض دید باشد با یک خط چشم یا مداد ژله ای بخت بالایی مژه ها را تیره کنید و سپس روی پلک پاینی را هم مداد مشکی ، قهوه ای یا سرمه ای بکشید تا چشم ها کوچکتر دیده شود.

با کمک فرچه و حرکات جارو مشابه در امتداد چشم ها از سایه تیره رنگ استفاده کنید و پس از آن خط چشم دنباله دار بکشید.

فرمژه را به مدت 10 تا 15 ثانیه روی مژه ها نگه داشته و سپس ریمل بزنید سعی کنید روی بخت میانی و خارجی چشم را بیشتر ریمل بزنید.

آرایش چشم درشت دخترانه, آرایش چشم درشت, آموزش آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت پف دار

آرایش چشم درشت پف دار

رنگ سایه روشنی را به عنوان رنگ پایه انتخاب کرده و پایان پلک از خط مژه تا ابرو را با کمک نوک انگشت سایه بزنید.

بیشتر بخوانید:  نکات مهمی که برای آرایش چشم عسلی باید بدانید

پلک را به سمت گیجگاه بکشید و با یک خط چشم مخالف آب که سریع خشک شود و سیاهی اش پخش نشود از گوشه خارجی چشم به سمت داخل، روی پلک بالا و هر چه میتوانید نزدیک به مژه بکشید.

با یک مداد چشم نسبتا کلفت یا کانسیلر دقیقا بالای خط چشمتان را خط بکشید تا پلک را پرتر نشان دهد.

خط چشم باریک و سرتاسری برای شما میتواند مدل چشم ها را بهتر و چهره را هوشیارتر نشان دهد.

آرایش چشم درشت مشکی, آرایش چشم درشت و برجسته, آرایش چشم درشت دخترانه

آموزش آرایش چشم درشت و قهوه ای

آرایش چشم درشت و قهوه ای

برای آرایش چشم درشت قهوه ای در ابتدا باید رنگ سایه روشن هم خانواده با آرایشتان  انتخاب کرده و پایان پلک را با آن سایه بزنید اکنون از سمت گوشه چشم به بیرون به مرور رنگ سایه را تیره تر کنید.  قطعا زیر ابروها را هایلایت کنید. و انتهای سایه را به شکل هفت رو به بالا بکشید.

استفاده از خط چشم های بلند و گربه ای برای شما زیاد زیبا خواهد بود. انواع مدل های آرایش عربی و خلیجی برای چشمان شما کاملا مناسب می باشد.

آرایش چشم درشت و برجسته, آرایش چشم درشت دخترانه, آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت و کشیده

آرایش چشم درشت و کشیده

به طور کلی رنگ های تیره برای آرایش چشم درشت مناسب ترند و برای چشم های بیش از حد بزرگ میتوانید از سایه های براق و اکلیلی استفاده کنید تا کوچکتر دیده شوند.

استفاده از سایه سفید و روشن در برخی نقاط میتواند جلوه زیباتری به چشم شما بدهد. بهتر می باشد سایه ای را انتخاب کنید که یک درجه از رنگ پوستتان  روشن تر باشد و کمی روی استخوان ابرو و گوشه داخلی چشم بزنید.

اگر چشمتان مشکی نیست بهتر می باشد از خط چشم مشکی برای آرایشتان استفاده کنید. از دو سوم بیرونی پلک بالایی در راستای مژه ، خط چشم را بکشید و وقتی به انتهای خط مژه رسیدید بالی کوچک در گوشه چشم به اندازه یک چهارم سانتی متر بکشید.

بعد از زدن فر مژه برای ریمل زدن اگر میخواهید چشمهایتان گردتر به نظر برسد روی مرکز چشمها تمرکز کنید و برای این  که چشمانتان کشیده تر دیده شود گوشه بیرونی را بیشتر ریمل بزنید.

آرایش چشم درشت و گود

برای آرایش چشم گود باید پایان اطراف چشم را با کانسیلر مناسب با رنگ پوستتان بپوشانید و بعد از زدن کانسیلر مقداری کرم پودر اطراف چشم بزنید تا کاملا تیرگی دور چشم رفع شود.

یک سایه روشن را سرتاسر پلک خود پخش نمایید.

بخت خارجی چشم را میتوانید از سایه تیره استفاده کنید و تا نیمه های پلک با سایه روشن ترکیب کنید.

از گوشه داخلی چشم آغاز به کشیدن خط چشمی باریک کنید که در بخت خارجی به تدریج پهن میشود.

در مرحله آخر از ریمل برای بیشتر جلوه دادن به چشمانتان استفاده کنید در صورتی که پوست سفیدی دارید میتوانید از ریمل قهوه ای استفاده کنید.

آرایش چشم درشت و برجسته, آرایش چشم درشت دخترانه, آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت و بادامی

آرایش چشم درشت و بادامی

اگر لبه های بیرونی و داخلی چشم شما کمی با پلک پوشیده شده می باشد شما جزو چشم بادامی ها هستید و چشم های شما احیانا کمی رو به بالا حالت دارد.

از هایلایتر روی استخوان زیر ابرو و گوشه داخلی چشم استفاده کنید تا چشمانتان روشن و باز به نظر برسد.

برای بهبود یافتن آشکار چشم بادامی بهتر می باشد با استفاد ه از سایه چشم روشن در بخش داخلی پلک و از سایه تیره در گوشه بیرونی استفاده کنید و حالت سایه روشن ایجاد کنید. برای اعماق دادن به پلک بهتر می باشد از رنگ های خنثی مثل خاکستری و قهوه ای به عنوان سایه بیرون چشم استفاده کنید.

با کشیدن خط باریک از گوشه چشم آغاز کرده و هر چه به سمت گوشه بیرون چشم نزدیک میشوید خط چشم را پهن تر کنید. مدل خط چشم باریک و دنباله دار هم برای شما مناسب می باشد.

یک خط باریک و زیبا نزدیک به مژه ها و روی پلک پایینی چشم بکشید.

در انتها با ریمل و فرمژه آرایش چشمتان را کامل کنید.

مدل آرایش چشم اسموکی برای چشم بادامی زیاد جذاب می باشد.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]