بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی برای کودکان

مراقبت از ذهن اسفنجی کودکان برای جذب شگفتی‌های زبان انگلیسی به صبر و خلاقیت زیادی نیاز دارد. دانستن نحوه آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان جوان یک چالش بزرگ است و نیاز به توانایی بالایی دارد. متقاعد کردن دانش آموزان کلاس اولی برای اینکه آرام بنشینند و به حرف‌های شما، سخت خواهید بود. جذب تمرکز کودکان برای فراگیری مطالب نیز به مراتب امر دشوارتری است. در ادامه به ارائه روش‌هایی برای ایجاد جذابیت در کلاس آموزش زبان انگلیسی کودکان خواهیم پرداخت.

روش تدریس زبان انگلیسی به کودکان

1. درس‌های انگلیسی را به آهنگ تبدیل کنید.

تبدیل لغات، گرامر و دیالوگ‌ها به آهنگ‌های جذاب، روشی شگفت انگیز برای آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان جوان است. می‌توانید از موزیک‌ها و ویدئوهایی که در سراسر وب موجود می‌باشند برای ارائه مطالب خود استفاده نمایید. در غیر این صورت، بتهوون درونی خود را برای ساخت یک موزیک جذاب فراخوانی نمایید. اگر می خواهید در مدت 3 ماه به زبان انگلیسی مسلط شوید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://melalinstitute.com/home/service/10004/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86

2. نمودارهای بصری برای نشان دادن واژگان جدید ایجاد کنید.

سر، شانه ها، زانوها و انگشتان پا. اشاره کردن به این موارد در تصویر یک مرد چوبی خندان بسیار آسان‌تر از نوشتن در فهرست واژگان است. دانش‌آموزان می‌توانند از رنگ‌آمیزی یا ایجاد تناسب بین کلمات و تصاویر لذت ببرند و در همین حین کلمات جدید را یاد بگیرند. برجسته کردن، خط کشی و دایره کشیدن، همگی ترفندهای بصری رایجی هستند که  برای یادآوری تکه‌هایی از اطلاعات استفاده‌می‌شوند. ایجاد نمودارهای بصری همان ایده اصلی است، به طوری که بچه‌های کوچک بتوانند شروع به تجسم ظاهر کلمه انگلیسی کنند.

بیشتر بخوانید:  چرا باید عطر و ادکلن را به صورت آنلاین خرید کنیم؟

4. دانش آموزان را مجاب کنید دیالوگ‌های خود جوش بگویند

آخر هفته چه کردی؟ شروع کلاس با یک سؤال که ذهن دانش‌آموزان را درگیر ساخت عبارات و کلمات نماید یکی از بهترین روش‌ها برای جذب افکار کودکان در ابتدای کلاس است. گفتگوی طبیعی همچنین دانش آموزان را با واژگان روزمره مرتبط با زندگی و علایق خود آشنا ‌می‌کند.

اگر به جای یک دانش‌آموز، با یک کلاس گروهی کار می‌کنید، می‌توانید بین آن‌ها بحث و مناظره ایجاد نمایید. بپرسید چه چیزی برای ناهار همراه خود آورده‌اند، آخرین بازی فوتبال چگونه گذشت، یا هر چیزی که آنها را برای اشتراک‌گذاری مطالب هیجان‌زده می‌کند!

بیشتر بخوانید:  بهترین پودر فیکس:

5. جلسات مطالعه انفرادی را با بازی قطع کنید.

بازی‌ها روش‌های آموزشی مؤثری برای دانش‌آموزان جوان هستند، زیرا بچه‌ها بدون اینکه متوجه شوند می‌توانند یاد بگیرند. بازی‌های فعال به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مقداری انرژی بیشتری در کلاس درس برای یادگیری زبان انگلیسی صرف نمایند.

6. واژگان را از طریق ایفای نقش مرور کنید.

انتخاب نقش یک افسر پلیس یا همسایه سالخورده ‌می‌تواند برای هر دانش آموز جذاب باشد. دانش‌آموزان را مجاب نمایید تا در نقش یک نانوا و یا هر کاراکتر دیگری شروع به صحبت کردن نمایند. از این طریق اعتماد به نفس آن‌ها را برای صحبت کردن در مقابل افراد دیگر را بالا ببرید. کلاه گیس، عینک آفتابی و هر وسیله دیگری را به همراه داشته باشید تا به دانش آموزان در ایفای نقش کمک نمایید.

7. درس‌های قبلی را در هر کلاس تکرار کنید.

با فرض اینکه میانگین مدت کلاس فقط یک ساعت یا کمی بیشترباشد، زمان زیادی در روز باقی‌می ماند تا همه چیزهایی که یک دانش آموز تازه یاد گرفته فراموش شود. کودکان به اندازه بزرگسالان اطلاعات را حفظ نمی کنند، بنابراین تکرار در هنگام آموزش زبان انگلیسی برای زبان آموزان جوان مسئله‌ای کلیدی است.

بیشتر بخوانید:  تبدیل قطار جامانده از قرن نوزده به هتلی زیبا

8. از کلاس درس خارج شوید!

کودکان را به گردش ببرید و در خارج از کلاس درس به آموزش مطالب برای آن‌ها بپردازید. این مسئله باعث می‌شود کلمات و مفاهیم بیشتر در ذهن آن‌ها نقش ببندد و مدت زمان بیشتری در حافظه تصویری باقی بماند.

کلام آخر

باتوجه به اهمیت بالای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و خردسالان، بهتر است قبل از ثبت نام کودک خود در خصوص متدها و مربیانی که قرار است آموزش کودک شما را بر عهده داشته باشند تحقیق نمایید. همچنین باید متذکر شویم، آموزشگاه زبان‌های خارجه ملل  بهترین آموزشگاه‌ زبان انگلیسی کودکان و خردسالان می‌باشد که می‌توانید با خیال راحت فرزندان خود را به آن‌ جهت آموزش و یادگیری بسپارید.