بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی

خرید لوازم آرایشی بهداشتی در دنیای امروز می تواند چالش های بسیاری به همراه داشته باشد زیرا خیلی از افراد برندهای خوب و مناسب را نمی شناسد. استفاده کردن از مواد نامرغوب به جای اینکه هزینه های ما را کاهش دهند امکان دارد مخارج بیشتری هم به دنبال بیاورند.

مثلا اگر از کرم پودری مصرف کنید که برند شناخته شده ای ندارد؛ بعید نیست که حساسیت پوستی ایجاد نماید. در پی آن احتمالا مجبور شوید از روش های درمانی نچندان ارزانی کمک بگیرید.

در نتیجه لازم است که اگر به طور مرتب میکاپ انجام می دهید؛ برندها را بشناسید و خریدهای مطمئن تری انجام دهید. هرچند قیمت بالاتر تضمین کیفیت نیست اما بعضی شرکت ها امتحان خود را پس داده اند.

آرایش اگر درست و با لوازم مناسب انجام شود زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد. مدتی است که در این صنعت، مردم بیشتر به دنبال مارک هایی هستند که تست حیوانی نداشته باشند و در عین حال نتیجه مطلوبی به دنبال بیاورند.

در ادامه چندی از بهترین مارک های معتبر و سالم را یک به یک بررسی خواهیم کرد.

  • الف،l.f

این برند برای خانم ها احتمالا بسیار آشنا به نظر می رسد. قیمت های به نسبت ارزان و کیفیت رضایت بخش نقطه قوت محصولات الف محسوب می شوند. این شرکت کار خود را از سال 200 میلادی با شعار(زیبایی بدون احساس گناه) آغاز کرد.

منظور از این جمله این است که در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی الف از مواد حیوانی استفاده نیم شود و تست هم روی آن ها انجام نمی دهند. همین خصوصیت نیز موجب شده تا در کنار مرغوبیت بالا، مصرف کنندگان بسیاری به استفاده از آن روی بیاورند.

بیشتر بخوانید:  پرواز “مرد آهنی واقعی” با جت‌پک

این مارک شناخته شده هر موردی که یک خانم نیاز داشته باشد از قبیل انواع کرم ها، ریمل، براش و پدهای آرایشی و… را به فروش می رساند. در دسترس بودن یکی دیگر از مزیت های آن به شمار می رود.

  • آلپسین، Alpecin

خرید لوازم آرایشی بهداشتی آلپسین گزینه ای مناسب برای افرادی است که به سلامت پوست و مو خود اهمیت زیادی می دهند. این برند توسط یک پزشک در آلمان آغاز به کار کرد و به صورت تخصصی به تولید محصولات مرتب با مو پرداخت.

انواع شامپوها برای خانم ها و آقایان با بهترین کیفیت و تنوع بالا در قیمت ها در دسترس هستند. همچین در ایران نیز به راحتی می توان آن را پیدا کرد. لازم به ذکر است کمپانی آلپسین، جزو مارک های Crueltey-free یا بدون تست حیوانی می باشد.

  • میکاپ فوراور، Makeup for ever

میکاپ فوراور، برندی با قیمت های متوسط به بالا است و برای همه افراد انتخاب خیلی خوبی به شمار می آید. دنی سانز کمپانی خود را در سال 1984 در فرانسه افتتاح کرد و از همان زمان تا امروز، محبوبیت فوق العاده ای را بدست آورد.

استفاده از مواد آرایشی بهداشتی با کیفیت و پاک، رهنمود اصلی این برند محسوب می شود. محصولات این شرکت فرانسوی، بسیار متنوع و گسترده هستند و هر نیازی از شما را پاسخ خواهند داد.

اگر برای مصرف روزانه به پالت های سایه چشم، کرم پودرها، رژلب ها و… احتیاج باشد یا اینکه میکاپ آرتیست هستید و به دنبال لوازم گریم حرفه ای با کیفیت می گردید؛ این گزینه را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:  هدایای تبلیغاتی برای خانم‌ها

  • آلترا، Alterra

استفاده از محصولات گیاه پایه و همگام با طبیعت که کمترین ضرر ممکن را برای سلامتی پوست به همراه داشته باشند؛ خواسته حقیقی همه ما است. آلترا برندی معتبر و آلمانی می باشد که به صورت تخصصی به تولید لوسیون ها، کرم های ضد چروک، سرم های دور چشم و… می پردازد.

به کار بردن رایحه های طبیعی و مواد اولیه ارگانیک ویژگی اصلی این برند به شمار می آید. اگر خرید لوازم آرایشی بهداشتی سالم، معیار و شرط شما باشد؛ پس با گزینه درستی مواجه شده اید. قیمت ها نیز منطقی هستند و می توانید بر حسب سلیقه و نیاز، خریدی مطمئن را تجربه کنید.

  • بالئا، Balea

بالئا یکی دیگر از شرکت های معتبری است که به تولید محصولات بهداشتی مرغوب شهرت دارد. آقای ورنر موسس این برند، کارش را 1973 میلادی شروع کرد. هرچند مدت زیادی طول کشید تا جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کند اما در حال حاضر جزو پرطرفدار ترین ها در سطح جهان است.

خود مراقبتی، دقت در نگهداری از پوست سالم به جنسیت و سن ارتباطی ندارد. همه افراد می توانند از تولیدات بالئا برای حفظ زیبایی خود، کمک بگیرند. مدل های مختلفی از دئودورانت ها، کرم های ضد چروک، ماسک صورت، ضد آفتاب، کرم های مرطوب کننده و لوازم آرایشی متنوع با مواد ارگانیک و همچینین بدون تست، محصولات این شرکت می باشند.

بیشتر بخوانید:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

  • بی یو، Beyu

بی یو یکی دیگر از لوازم ارایشی برند است که عمر زیادی از تاسیس آن نمی گذرد. این کمپانی شناخته شده در سال 1999 کار خود را آغاز کرد و به سرعت موفق شد تا طرفداران زیادی پیدا کند.

تنوع در اقلام و قیمت های مقرون به صرفه تر، دلیل واضحی بود تا خانم ها به استفاده از محصولات آن روی بیاورند. این شرکت تاکید دارد که میکاپ برای تغیر چهره نیست بلکه باید زیبایی های طبیعی را پررنگ تر کند.

با چنین رویکردی و به کاربردن مواد سالم و گیاه پایه، بیش از بیست سال است که بی یو همچنان پرفروش باقی مانده و در کارنامه اش هرگز نشانی از تست روی حیوانات نیز به چشم نمی خورد.

مداد و رژلب ها، لاک ناخن، ریمل، کرم پودر، موس صورت، رژگونه و… بخشی از آیتم های تولیدی این شرکت بزرگ و خوش نام هستند.

  • اینیکا، INIKA

یکی دیگر از کمپانی های قابل اعتماد که بر روی تولید محصولات وگان تاکید دارد؛ برند اینیکا است. در این مجموعه تاکید می شود که تنها از مواد اولیه گیاه پایه استفاده شود و تستی نیز روی حیوانات صورت نگیرد.

در چند سال اخیر، خیلی از مردم اصرار دارند تا خرید لوازم آرایشی بهداشتی ارگانیگ و همگام با طبیعت را تجربه کنند. برای این دسته از افراد، اینیکا گزینه مناسبی خواهد بود. براش و پدها به علاوه کرم پودر، موس صورت و رژلب ها این شرکت از معروف ترین تولیدات آن هستند.