بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی کدامند؟ 6 شهر محبوب ترکیه

اگر می‌خواهید بدانید که بهترین شهر در ترکیه برای زندگی کدام است، در این مطلب چند مورد را ذکر نموده و بررسی کرده‌ایم. ترکیه کشوری متنوع است. برخی از سایت‌ها شهرهایی مانند استانبول و آنتالیا را برای زندگی معرفی کرده‌اند، اما آنکارا و ازمیر نیز شهرهای منحصر به فردی هستند. معیارهای خاصی بر این تصمیم‌گیری تاثیر دارد. اگر تمایل به زندگی و خرید ملک در ترکیه دارید با این مطلب درمی‌یابید که کدام شهر برای سبک زندگی و بودجه شما مناسب خواهد بود.

مکان مورد نظر شما ممکن است خانه‌ای در یک شهر شلوغ یا خط ساحلی باشد. باید بیشتر بررسی کنید. هر شهری منحصر به فرد است. استانبول، گران‌ترین مکان برای زندگی و استراحتگاه های دریای اژه ارزان و شاد هستند.

معمولا خارجی های شاغل به شهرهایی مانند: استانبول، ازمیر و آنکارا می روند، در حالی که مهاجران بازنشسته به مکان هایی مانند: سواحل دریای اژه و مدیترانه علاقه دارند. ملیت‌های غربی و اروپایی این دو خط ساحلی را ترجیح می دهند، در حالی که ملیت‌های خاورمیانه‌ای شهرهای شمال مانند بورسا و ترابزون را ترجیح می‌دهند که با فرهنگ آنها مطابقت بیشتری دارند.

مکان های خاصی مانند دیدیم نیز دارای جمعیت انگلیسی هستند. ابتدا تحقیق کنید و آب و هوای تابستان و زمستان آن منطقه را بررسی کنید.

در ادامه شهرهای محبوب ترکیه را معرفی می‌کنیم و در مورد مکان‌های عالی برای زندگی در ترکیه بحث خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

6 شهر محبوب ترکیه برای زندگی

1: استانبول بزرگ: بهترین مدعی جهان

زندگی در استانبول برای افراد ترسو مناسب نیست. این شهر بزرگ 39 منطقه‌ای، از مناطق قدیمی و سنتی گرفته تا محله های جدید و مدرن در حومه بخش‌های آسیایی و اروپایی، میزبان میلیون ها نفر است. مهاجران شاغل و نه بازنشسته در استانبول مستقر شده‌‌اند و به شغل‌های مختلف از روزنامه نگاری گرفته تا فناوری مشغول به کار هستند. استانبول قطب ترکیه است. متأسفانه بالاترین هزینه‌های زندگی را در کشور دارد، بنابراین برای خرید آپارتمان در استانبول هزینه‌های اضافی را در بودجه ماهانه خود لحاظ کنید.

2: زندگی در شهر آنکارا – پایتخت ترکیه

آنکارا، دومین شهر بزرگ ترکیه است که مهاجران برای کار به آنجا می روند. علیرغم برجستگی، آنکارا به دلیل کمبود جاذبه های توریستی و موقعیت داخلی، جاذبه‌ای برای گردشگر خارجی ندارد. بنابراین، به عنوان یک شهر معمولی ترکیه با پتانسیل خرید و زندگی شبانه، مناسب است. جمعیت ۶ میلیون‌نفری، نسل جوان را در بر می‌گیرد؛ چرا که آنکارا به عنوان یک مرکز تجاری خوب، یک مقر آموزشی همراه با بسیاری از دانشگاه‌ها است.

3: شهر زیبای ازمیر

ازمیر که در منطقه دریای اژه، سومین شهر بزرگ ترکیه قرار دارد، مدت‌های مدیدی است که شهرت محلی‌اش را به دلیل روشنفکری و گرایش‌های پیش رو حفظ کرده ‌است. علاوه بر مرکز شهر، این منطقه دارای استراحتگاه‌های ساحلی کوچک‌تری است که یک روز عالی را برای شما رقم می‌زنند. ترک‌ها در تعطیلات عاشق مکان‌هایی مانند Alacati، Cesme و Foca بوده و بسیاری از آنها دارای املاکی برای بازنشستگی یا تعطیلات در این مناطق هستند. در این شهر نیز زندگی شبانه جریان داشته و برای خرید عالی است.

بیشتر بخوانید:  عجیب‌ترین موجودات افسانه‌ای در قرون وسطی + تصاویر

4: آنتالیای چشمگیر مدیترانه

تصور کنید در مکانی با منظره‌ای خارق العاده زندگی می کنید. آنتالیا مقصد ساحلی مورد علاقه گردشگران روسی، آلمانی و بریتانیایی در ترکیه است. دارای مناظر زیبای خط ساحلی تا جنگل ها و رشته کوه های مرتفع بوده و سواحل شنی در کنار چندین استراحتگاه مدرن، هر کسی را به وجد می آورد. اجاره‌ها با وجود قیمت های گاها بالا معقول است. فرهنگ مدیترانه‌ای بیشتر غالب بوده و به همین جهت مدارس بین المللی در آنجا بیشتر است. این شهر مانند مرکز شهر اصلی ترکیه بوده و دارای استراحتگاه‌های ساحلی کوچک‌تر است و مکان‌های بیشتری برای کاوش و خرید ملک فراهم کرده است.

5: بدروم در ترکیه دریای اژه

Aegean Bodrum جامعه بزرگی از گروه های خارجی دارد و به عنوان یک مقصد ایده آل در ترکیه شناخته شده است. بازار املاک شامل خانه های ارزان قیمت و لوکس است، البته قیمت ها بالاتر از سایر شهرهای ترکیه می‌باشد. علاوه بر این، مرکز شهر بدروم به عنوان یک مرکز شبه جزیره و دروازه‌ای به مکان‌های دیگر عمل می کند. در واقع، بدروم بدون توجه به آنچه در کشور اتفاق می افتد، کار خودش را انجام دهد. موقعیت ساحلی به این معنی است که مردم محلی زندگی شهری را با سواحل زیبا و رستوران‌های عالی ترکیب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:  لپ تاپ قسطی بدون ضامن

6: شهر محبوب فتحیه در ساحل مدیترانه

باید اعتراف کنیم که شهر معروف فتحیه در بین تمام مقاصد گردشگری ترکیه در طول سال مورد علاقه هر کسی است. بازدیدکنندگان اغلب ماه‌ها و گاهی حتی سال‌ها در آنجا اقامت می‌کنند. در صورت نیاز به استراحت، طی یک مسیر کوتاه اتوبوس‌ها شما را به مکان‌های زیبای طبیعی مدیترانه مانند تالاب آبی اولودنیز، دره پروانه‌ها، پارک یاکا و دره ساکلیکنت می‌برند. علاوه بر این، هر کسی که به دنبال خرید ملک در منطقه فتحیه است، از قیمت‌های مقرون به صرفه ملک راضی خواهند بود.

امیدواریم به سوال شما پاسخ داده باشیم که بهترین شهر ترکیه برای زندگی کدام است.

موسسه سرمایه گذاری خارجی اینوسپات با داشتن نمایندگی در کشور و شهرهای ترکیه  و مشاوره دلسوزانه برای خرید بهترین ملک در این کشور، در خدمت شما عزیزان است.

اگر قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در کشور ترکیه را دارید با شماره 02122012918 تماس بگیرید و یا به سایت Invespot.net  برای مشاهده املاک ترکیه به همراه قیمت و امکانات رفاهی و دسترسی دقیق مراجعه نمایید.