بهترین پودر فیکس:

معرفی بهترین پودرفیکس

استفاده از پودر فیکس توی روتینِ میکاپ فوق العاده مهمه و نمیشه ازش صرف نظر کرد .در واقع پودرها باعث میشن موندگاری میکاپ خیلی بالا بره و محصولات کرمی و مرطوب از روی پوست پاک نشن و میکاپ به هم نریزه.
اما این که چه محصولی رو با چه ویژگی هایی انتخاب کنیم اهمیت خیلی زیادی داره میدونید که ترکیبات و کیفیت محصولاتِ پوستی فوق العاده مهمه چرا که علاوه بر تاثیرشون رو زیبایی میکاپ، میتونن سلامتی پوست مارو هم تضمین کنن و قبل از آرایش ما باید حواسمون باشه که سلامتی و زیبایی طبیعی پوستمون آسیب نبینه. برای همین هم این جا میخوایم چندتا از بهترین پودر فیکس هایی که میتونید با خیال راحت استفاده کنید رو به شما معرفی کنیم.


پودر فیکس میکاپ فوراور:

پودر فیکس میکاپ فوراور

محصولی فوق العاده، که باعث میشه پوست و میکاپمون توی هر نوری که قرار میگیره کاملا صاف ، یکدست و بی نقص بنظر برسه.
میکاپ فوراور، یه پودر بی رنگ هست که همه میتونن از اون استفاده کنند، چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه، پوست رو کاملا مات میکنه و منافذ و خطوط ریز پوست رو تا حد خیلی زیادی کاهش میده.
پودر فیکس میکاپ فوراور، فوق العاده سبکه و به هیچ عنوان پوست رو سنگین و میکاپ رو کیکی نمیکنه. در واقع این محصول درست مثلِ یک فیلتر اینستاگرام برای پوست ما عمل میکنه.

بیشتر بخوانید:  هدایای تبلیغاتی برای خانم‌ها

پودر فیکس مک :

پودر فیکس مک

مک ، منافذ رو خیلی خوب کاور میکنه و درخشندگی و برقی که به خاطرِ ترشح چربی روی پوستمون میوفته رو خیلی خوب کنترل میکنه برای همین وقتی از پودر فیکس مک،
استفاده میکنیم میبینیم که در طول روز میکاپ و پوست اصلا چرب و براق نمیشه و ظاهر خودش رو خیلی خوب حفظ کرده. این محصول رو انواع پوست ، حتی پوست های حساس هم میتونند با خیال راحت استفاده کنند.


پودر فیکس اربن دی کی :

پودر فیکس اربن دی کی

یه محصولِ گیاهی که قدرت خیلی زیادی توی فیکس میکاپ داره.
یعنی وقتی از پودر فیکس اربن دی کی استفاده میکنیم، مطمئنیم که تحت هیچ شرایطی میکاپمون به هم نمیریزه. درخشش پوست رو در طول روز کنترل میکنه و فرمول ابریشمی اون به ما یه پوست صاف و یکدست میده .
اربن دی کی به هیچ عنوان وارد منافذ پوستی و یا خطوط نمیشه و اون هارو نشون نمیده. یه گزینه عالی برای افرادی هست که از نفوذِ محصولات آرایشی توی خطوط و منافذشون خسته شدن.

بیشتر بخوانید:  سرو غذا در کنار گورها، خلاقیت رستوران هندی

پودر فیکس شنل :

پودر فیکس شنل

محصولی کاملا مات که رنگ پوست و میکاپ رو به بهترین شکل ممکن یکدست میکنه. بافتِ این محصول فوق العاده سبکه و پوست رو اذیت نمیکنه وقتی از شنل استفاده کنید ، به هیچ وجه سنگینی و خشکی پودر فیکس های دیگه رو حس نمیکنید . در همه شرایط و نورها پوستتون رو صاف و بی نقص نشون میده. شنل حاوی سیلیس هست و باعث میشه پوست خیلی خوب مات بشه و این ماتی تا آخرین لحظه روی پوست بمونه.


پودر فیکس لورامرسیر:

پودر فیکس لورا مرسیر

و آخرین معرفی محبوب ترین و بترین پودر فیکس دنیا، پودر فیکس لورامرسیر هست. محصولی که پودرهای اون به ریزترین حالت ممکن آسیب شدن و خیلی خوب محصولاتِ کرمی رو فیکس میکنن . لورامرسیر روغن و چربی اضافی پوست و میکاپ رو میگیره و جذب میکنه برای همین وقتی ازش استفاده میکنید خیلی خوب پوست رو مات میکنه و نمیزاره که براق بشه.
لورامرسیر یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی هست که عکاسی دارن، چرا که هیچ فلاش بکی نداره و توی قوی ترین نورها هم رنگ پوستتون رو تغییر نمیده. ترکیبات موجود در این ، شامل ویتامین E و C میشه دارای
پودر محو کننده گیاهی هم هست که پودری ابریشمی آسیاب شده ی گیاهیه که ظاهر منافذ رو کاهش میده و باعث میشه چربی
اضافی پوست گرفته بشه. لورامرسیر ماندگاری 16 ساعته ای روی پوست داره.

بیشتر بخوانید:  گلوتن را از کجا تهیه کنیم؟

این ها 5 تا از بهترین پودرفیکس های دنیا بودن، قطعا محصولاتِ بیشتری توی این لیست هستند برای این که با بهترین و به روزترین محصولاتِ آرایشی و پوستی دنیا آشنا بشین کافیه وارد سایت مای سفورا بشین و در کنار دیدن این محصولات، خریدی مطمئن و ایمن داشته باشید . اگر هم نیاز به راهنمایی داشتید میتونید با مشاوران سایت در تماس باشید.