بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

[ad_1]

الچین سانگو,بیوگرافی الچین سانگو,زندگینامه الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای الچین سانگو

بیوگرافی و عکس های الچین سانگو

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز و چشمان جذابش یکی از زیباترین زنان جهان در فهرست جهانی BWC است.

خلاصه ای از بیوگرافی الچین سانگو

نام اصلی: الچین سانگو

تاریخ تولد: 3 آگوست 1985

محل تولد: ازمیر، ترکیه

زمینه کاری: بازیگری و مدلینگ

بیوگرافی الچین سانجو

الچین سانگو در 3 آگوست 1985 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد و اکنون در استانبول زندگی می کند.

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز زیبا و چشمان زیبایش یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

آموزش الچین سانگو

بیوگرافی الچین سانگو,زندگینامه الچین سانگو,تصاویر الچین سانگو السین سانگو دانشجوی اپرا از دانشگاه مرسین است

الچین سانگو دانشجوی اپرا از دانشگاه مرسین است و همزمان با تحصیل به دلیل علاقه شخصی به بازیگری در کلاس های بازیگری نیز شرکت می کرد.الچین سانگو پس از حضور در تبلیغات تلویزیونی توانست وارد صحنه بازیگری شود و تبدیل به یک ستاره شود

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهسا مهجور

امتیاز هنری از الچین سانگو

عکس های الچین سانگو,فیلم های الچین سانگو,الچین سانگو در روزی روزگاری الچین سانگو، بازیگر سریال روزی روزگاری، نقش ژاله را بازی می کند

الچین سانگو پس از گذراندن دوران بازیگری، کار خود را با تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس برای اولین بار در تئاتری به نام خاک خان روی صحنه رفت.

اولین بازی ایلاچین سانگو در مقابل دوربین تلویزیون ایفای نقش ژاله در سریال Rozzi Rogori در سال 2011 است.

اگرچه او در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تاریخی نقش‌های کوتاه داشته است، اما شهرت او بیشتر به سریال عشق‌خرایی در سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد که در آن نقش دفنه را بازی کرد.

جدیدترین بازی الچین سانگو در سریال درام جنایی Carpisma در سال 2018-2019 بود. الچین سانگو در نقش زینپ و کیوانچ تاتلیتوگ نقش کادیر را بازی کردند.

سریال تصادفات داستان مردی به نام قدیر است که تصمیم می گیرد با یک تصادف رانندگی به زندگی خود پایان دهد و چهار خودروی دیگر با چهار جان و افراد مختلف نیز در این حادثه دخیل هستند.بازیگران دیگری از جمله هاکان کورتاس، ملیسا اصلی، البرن دیماز در این سریال حضور دارند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سارا رسول زاده

الچین سانگو جوایز بازیگری متعددی از جمله سه جایزه پروانه طلایی دریافت کرده است و همچنین 20 نامزدی دیگر را به افتخار خود دریافت کرده است.

کار الچین سانگو در مدلینگ است

عکس های الچین سانگو,بیوگرافی الچین سانگو, تصاویر الچین سانگو الچین سانگو چندین جایزه بازیگری دریافت کرده است

الچین سانگو در سال 2016 وارد عرصه مدلینگ شد و به دلیل چهره و اندام جذابش توانست به سرعت در این زمینه پیشرفت کند.

او با شرکت های معروفی مانند نسکافه و کوکاکولا همکاری داشته و همچنین مدل محصولات الیدور و بوینر است.

مورد علاقه الچین سانگو

الچین سانگو علاقه زیادی به سفر و گشت و گذار دارد. خیلی اجتماعی نیست و ترجیح می دهد در گروه های کوچک و خانوادگی باشد. به نظر او اجتماعی بودن کاری است که باید انجام دهد. الچین سانگو نیز به کتاب خواندن و نواختن پیانو علاقه دارد و اوقات فراغت خود را صرف این کارها می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

زندگی خصوصی الچین سانگو

زندگینامه الچین سانگو,تصاویر الچین سانگو,الچین سانگو و همسرش السین سانگو و یونس اوزدکان

درست است که الچین سانگو هنوز از نظر قانونی مجرد است و ازدواج نکرده است، اما او با یونس اوزدکان رابطه عاشقانه دارد.تصاویری از الچین سانگو در کنار یونس اوزدکن در اینستاگرام با ایموجی های عاشقانه وجود دارد.

پس از شرکت الچین سانگو با باریش اردوچ بازیگر سوئیسی-ترکیه در فیلم عاشقانه «موتلولوک زمانی» شایعاتی در مورد رابطه او با باریش به گوش می رسد.

جالب است بدانید که یونس اوزدکان دوست ایلچین سانگو در حین اکران این فیلم حاضر به تماشای صحنه های عاشقانه این فیلم نشد و سالن را ترک کرد.

فیلم های الچین سانگو:

روزی روزگاری (2011)
اندازه عشق (2012)
[ad_2]