بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد 12 بهمن 1353 در تهران، کارگردان، هنرمند، کمدین و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و رادیو است. فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی. او در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در تهران و درایا بزرگ شد. پدرش ناخدای نیروی دریایی تهران و مادرش معلم تبریزی است. او یک برادر به نام مهدی دارد که پنج سال از او بزرگتر است و آهنگسازی می کند.

برای اولین بار در سال 1392 در سن 20 سالگی به توصیه یکی از دوستان در آزمون تستی برنامه سی و نهم به سرپرستی داریوش کاردان شرکت کرد و پذیرفته شد. اما اوج شهرت او ساخت سریال زیر آسمان بود که یکی از بهترین و پرحرف‌ترین سریال‌های دهه‌های اخیر بود که هم سری دوم و هم سری سوم را تولید کرد و نقش گروه بهروز خالی را هم بازی کرد. سعید آقاکانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حی، محسن تنابندی، پیمان قاسم خانی از دوستان صمیمی او هستند. او علاوه بر فعالیت در عرصه سینما و هنر به فروش شیرینی و آجیل نیز می پردازد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سارا رسول زاده

برخلاف شخصیت هایی که بازی می کنم، بسیار جدی هستم و هر کاری را که انجام می دهم به دل می گیرم.کسانی که با من کار کردند از ویژگی های اخلاقی من آگاه هستند، اما به طور کلی سعی می کنم همه چیز را در یک روز انجام دهم. مهران غفوریان در 22 دی ماه 1392 در سن 40 سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد و در مرکزی با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. حاصل ازدواج دختری به نام حنا در بهمن ماه 1376 بود.

از آنجایی که مهران غفوریان وزنش بالا بود و مفاصلش فرسوده شده بود، مجبور به کاهش وزن شد که کاهش وزن قابل توجهی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:  این دختر ژاپنی الهه مد در اینستاگرام شده است