روش های ست کردن کفش های پاشنه بلند رنگی

ست کردن کفش های پاشنه بلند رنگی, روش ست کردن کفش های پاشنه بلند رنگی

لباس هایی که رنگ خنثی دارند با کفش های پاشنه بلند رنگی به خوبی ست می شوند

لباس هایی که رنگ خنثی دارند با کفش های پاشنه بلند رنگی به خوبی ست می شوند مثلا می توانید لباس طوسی را با کفش صورتی یا قرمز بپوشید.

مجبور نیستید کفش پاشنه بلند رنگی تان را فقط با لباس مجلسی ست کنید اینگونه کفش ها با لباس های اسپرت هم قابل ست شدن هستند مثلا ترکیب شلوار جین و کفش پاشنه بلند رنگی استایل جوان پسندانه و جالبی به شما می دهد.

لباس های خنثی را امتحان کنید

یکی دیگر از ایده های ست کردن کفش پاشنه بلند رنگی و لباس این است که از لباس هایی به رنگ خنثی استفاده کنید، لباس هایی که رنگ خنثی دارند با کفش های پاشنه بلند رنگی به خوبی ست می شوند مثلا می توانید لباس طوسی را با کفش صورتی یا قرمز بپوشید.

کفش پاشنه سوزنی

کفش پاشنه سوزنی را با لباس هایی ست کنید که پاهایتان را بلندتر نشان می دهد؛ مثلا با دامن مدادی و شلوار تنگ. کفش پاشنه سوزنی باعث افزایش ظاهری قد می شود و پاها را ظریف تر و جذاب تر جلوه می دهد.

بیشتر بخوانید:  مدل عینک آفتابی بچه گانه

کفش پاشنه بلند

اگر پاهایتان کوتاه است کفش های پاشنه بلند بهترین گزینه برای شما خواهند بود. ولی از پوشیدن کفش هایی با پاشنه بلندتر از ۸ سانتیمتر خودداری کنید. پاشنه های خیلی بلند باعث کشش عضله پشت ساق شده و پاهایتان را از ظرافت می اندازند.

رنگ کفش را با یکی از رنگ های لباستان ست کنید

شما می توانید یک لباس طرح دار یا لباسی در رنگ های متنوع  تن کنید و کفشی که انتخاب می کنید با یکی از رنگ های لباس یکی باشد. با این روش شما گزینه های مختلفی برای پوشیدن کفش با یک لباس خواهید داشت. بخصوص اگر لباستان در رنگ های متنوعی باشد. شاید فکر می کردید که کفش های زیبا و شیک سبز رنگتان را کجا باید بپوشید، اگر پیراهنی دارید که طرح گل دارد حتما رنگ برگ آن گزینه خوبی برای ست شدن با کفش تان خواهد بود.

کفش های پاشنه بلند رنگی,انتخاب کفش های پاشنه بلند رنگی

کفشی که انتخاب می کنید با یکی از رنگ های لباس یکی باشد

کفش نارنجی

کفش نارنجی به علت اینکه یکی از جلب توجه ترین رنگ ها است، پوشیدن کفش نارنجی جرات و جسارت زیادی می خواهد. نارنجی جزو رنگ های گرم است و در چرخه رنگ مقابل آبی قرار دارد پس می توانید این رنگ را با لباس های آبی و شلوار جین بپوشید تا هماهنگی زیبایی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:  چه چیزی را باید با کفش آبی بپوشید؟

در صورت استفاده از کفش نارنجی برای مجالس می توانید از رنگ های هم خانواده مثل قرمز و زرشکی و یا طیف زرد و قهوه ای استفاده کنید. همچنین شما می توانید با کفش نارنجی لباس نارنجی بپوشید و برای خود استایل تک رنگ بسازید.

نحوه ست کردن با کفش های پاشنه بلند, ست کردن لباس با کفش پاشنه بلند

پوشیدن کفش نارنجی، جرات و جسارت زیادی می خواهد

کفش پاشنه بلند آبی

هر چند رنگ آبی محبوب ترین رنگ است و شاید تصور شود که این رنگ سرد و آرام بخش را می توان با هر رنگی ترکیب کرد اما واقعیت این است که رنگ آبی اگرچه یک رنگ تطبیق پذیر است اما در مورد کفش به خصوص کفش پاشنه بلند زنانه این مساله چندان صادق نیست.

کفش آبی بهتر است با لباس آبی مورد استفاده قرار گیرد مثلا اگر کفش مجلسی شما آبی است بهتر است لباس مجلسی خود را نیز در طیف آبی و بنفش و سرمه ای و … انتخاب کنید و یا اگر کفش پاشنه بلند آبی را به عنوان کفش روزمره انتخاب می کنید یک شلوار جین آبی که طیف رنگی آن نزدیک به کفش شما نباشد بهترین گزینه برای پوشیدن با آن است.

روش ست کردن کفش های پاشنه بلند رنگی, نحوه ست کردن با کفش های پاشنه بلند

کفش آبی بهتر است با لباس آبی مورد استفاده قرار گیرد

بیشتر بخوانید:  مدل سرویس نیم ست طلا

کفش قرمز

کفش قرمز از کفش هایی است که در کمد اکثر خانم ها وجود دارد و جذابیت ویژه ای را به آنها در مراسم می بخشد. برای متعادل کردن استایل با کفش قرمز از رنگ های خنثی و تیره مثل مشکی و سرمه ای استفاده نمایید. شما می توانید برای داشتن استایل مجلسی جذاب تر از رنگ های مشابه و نزدیک قرمز مثل صورتی و نارنجی استفاده نمایید.

روش ست کردن کفش های پاشنه بلند رنگی, نحوه ست کردن با کفش های پاشنه بلند

کفش قرمز، جذابیت ویژه ای را در مراسم ها می بخشد

کفش زرد

رنگ زرد خیلی زیبا و جذاب است و بیشترین میزان چشمگیری و جلب توجه را در میان رنگ ها دارد بنابراین توصیه می شود از کفش زرد در مجالس استفاده کنید و در استایل خیابانی خود استفاده نکنید. کفش های زرد با رنگ های متضاد سرمه ای، آبی، بنفش و رنگ های هم خانواده مثل قرمز و سبز و نارنجی و لباس های سفید، مشکی عالی هستند.

ست کردن لباس با کفش پاشنه بلند,ست کردن با کفش پاشنه بلند رنگی

رنگ زرد بسیار زیبا و جذاب است

 

منبع: بیتوته