فرمول رنگ موی قهوه ای شکلاتی

[ad_1]

رنگ موی قهوه ای شکلاتی,رنگ مو شکلاتی ,فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ مو قهوه ای شکلاتی

رنگ مو قهوه ای شکلاتی از انواع رنگ موهای محبوب و پرطرفدار در بین خانم‌ها هست و این رنگ مو میتواند جذابیت خاصی را به چهره خانم‌ها ببخشد. رنگ مو قهوه ای شکلاتی در انواع طیف های قهوه ای شکلاتی تیره و قهوه ای روشن موجود هست و شما میتوانید از بین این رنگ موهای مختلف رنگی مناسب را انتخاب کنید.

رنگ مو شکلاتی از گروه رنگ های شاد و پر جنب و جوش گرمی هست که از فصلي به فصل ديگر در جریان بوده و استفاده از آن مثل بعضی از رنگ موها مشابه عسلی به فصل خاصی تعلق ندارد.

رنگ موی قهوه ای شکلاتی,رنگ مو شکلاتی ,فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ مو شکلاتی

رنگ موی قهوه ای شکلاتی هم مشابه تمامی رنگ های ديگر مشابه رنگ موی نسکافه ای، رنگ موی زیتونی، رنگ موی عسلی، رنگ موی دودی، رنگ موی شرابی و … دارای تناژ های سرد و گرم بوده و از ترکیب آن با رنگ های ديگر میتوان به ترکیبات زیاد جذابی رسید که علاوه بر یک رنگ مو جدید بر روی کل موها، میتوان از آن ها بعنوان لایت هایی زیبا در کنار شیوه های جذابی مشابه آمبره و بالیاژ هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:  رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

رنگ موی قهوه ای شکلاتی در انواع طیف های قهوه ای شکلاتی تیره و قهوه ای روشن موجود هست و میتوانید بین این رنگ موها یکی را انتخاب کنید و به موهای خویش تنوع بدهید.

رنگ موی قهوه ای شکلاتی,رنگ مو شکلاتی ,فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای شکلاتی

فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای شکلاتی

فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای شکلاتی

توجه داشته باشید که دستور کلی برای رنگ کردن موها این هست که نخست باید ساقه موهای خویش را رنگ بزنید و پس از ۲۰ لحظه مکث ریشه موهایتان را رنگ بزنید و پس از ۳۵ لحظه مکث رنگ مو را از روی موهایتان بشویید. برای رنگ کردن موها با رنگ مو قهوه ای شکلاتی اول باید موهایتان را دکلره کنید و تا پایه ۸ برسانید آنگاه رنگ موهای زیر را با یکدیگر ترکیب کنید و روی موهای خود بزنید. (بیشتر بخوانید: فرمول رنگ موی تنباکویی)

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ موهای W6 و C6 و 1/3 و 7/31 را با اکسیان شماره 1 و واریاسیون نقراه ای 10 میل به خوبی ترکیب کنید آنگاه ترکیب این رنگ مو ها را بر روی موها با پایه 8 بزنید و بعد 25 تا 30 لحظه مکث موهای خویش را بشویید. اندازه رنگ در این رنگ موی 2 مساوی اکسیدان هست.پایه ۸ دکلره- مدت روزگار مکث:۳۵ لحظه

مدل های رنگ مو قهوه ای شکلاتی

رنگ مو قهوه ای شکلاتی برای خانم‌ها در رده سنی مختلف مناسب هست و این رنگ مو با انواع رنگ پوست ها مطابقت و همخوانی دارد و چنانچه شما میل‌کردن دارید از رنگ مویی زیبا و گوناگون استفاده کنید این رنگ مو میتواند برایتان انتخابی مناسب و ایده‌ال باشد.

خانم هایی که میل‌کردن ندارند با رنگ کردن موهایشان سن آنها بالاتر بنظر برسد رنگ مو قهوه ای روشن میتواند برای شان مناسب باشد همینطور چنانچه شما از آن دسته از خانم هایی هستید که میل‌کردن دارید سفیدی موهایتان را بپوشانید میتوانید از طیف های گوناگون رنگ مو قهوه ای شکلاتی استفاده نمایید.

در فصل پاییز و زمستان برای رنگ کردن موها با رنگ قهوه ای شکلاتی بهتر هست از طیف های تیره تر استفاده کنید و در تابستان و بهار برای رنگ کردن موهای خویش با رنگ قهوه ای شکلاتی بهتر هست از طیف های روشن تر استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:  بافت مو دردلاک چیست؟

رنگ موی شکلاتی روشن

برای بدست امدن این رنگ کافی هست نخست موهایتان را به پایه ۸ برسانید. آنگاه ۳۰ میل از رنگ های دودی شماره ۸ و بژ روشن را با ۲۰ میل از رنگ های شکلاتی میانه و طبیعی ۸ و با اکسیدان یک درصد و مقدار زیاد کم واریاسیون نقره ای به اندازه یک سانت مخلوط کنید و به مدت ۳۰ تا ۴۵ لحظه روی موهایتان بگذارید.

رنگ موی قهوه ای شکلاتی,رنگ مو شکلاتی ,فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ موی شکلاتی روشن

رنگ موی شکلاتی تیره

بهترین ترکیب برای رنگ شکلاتی تیره ۶۰ میل رنگ دودی شماره ۶ و نصف آن یعنی ۳۰ میل رنگ طبیعی شماره ۶ به افزایش ۲۰ میل رنگ دودی شماره ۷ و ۱۰ میل شکلاتی میانه همراه با اکسیدان ۲۰ به اندازه ۱۵۰ میل و ۱۵ سانتیمتر واریاسیون نقره ای هست.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]