کفش آدیداس ساخت کجاست؟

آدیداس یک شرکت چند ملیتی آلمانی است که ساختمان اصلی آن در شهر هرتسوگن آوراخ ایالت بایرن قرار دارد. این شرکت در زمینه طراحی و تولید انواع لباس ورزشی، کفش ورزشی، تجهیزات ورزشی، کفش، ساعت، عینک آفتابی فعالیت می کند. آدیداس به عنوان یک هلدینگ فعالیت میکند و زیرمجموعه‌های زیادی نظیر ریبوک، شرکت لوازم گلف تیلورمید و راک پورت ‌و… دارد.

آدیداس از بزرگ ترین تولیدکنندگان لوازم ورزشی میباشد که در اروپا در رتبه اول و در جهان در رتبه دوم قرار دارد.این شرکت توسط برادران داسلر، آدولف و رودولف در سال 1948 تاسیس شد. رودولف بعد از جدایی از برادرش شرکت پوما را تاسیس کرد.

پس از مدت کمی از کفش‌های او بسیار استقبال شد به همین خاطر آدولف به فکر ثبت شرکت خود افتاد. او نام شرکت خود را از سه کلمه اسم خانوادگی خود برداشت. و لوگویی ساده برای محصولات خود که آن زمان فقط کفش‌های ورزشی بودند طراحی کرد و به ثبت رساند. مدتی نگذشته بود که به فکر تولید محصولات جدید مثل گرم‌کن‌ها و لباس‌های جدید افتادو به تولید آن‌ها پرداخت.

امروزه در همه کشورهای جهان بیشتر مردم با این مارک و برند آشنا هستند و از آن‌ها استفاده میکنند، طرفداران آدیداس فقط ورزش دوستان نیستند بلکه بین همه مردم محبوب است.

بیشتر بخوانید:  گنج ۱.۵میلیون دلاری در استفراغ نهنگ!

آدیداس با شرکت‌های زیادی در حال رقابت است و هر روزه بر طرفداران آن افزوده میشود. این شرکت بیشترین فروش خود را در کشورهای آسیایی دارد. به دلیل بالا بودن هزینه کفش‌های این شرکت و تقاضای زیاد مردم برخی افراد دست به تولید مدل‌های مشابه آن زده‌اند. این مدل‌های مشابه با قیمت کمتر و کیفیت پایین‌تر به فروش میرسند.

راه‌های زیادی برای تشخیص آدیداس اصل با آدیداس تقلبی وجود دارد که در این مقاله با 6 روش آن آشنا میشویم.

لوگوی آدیداس بر روی کفش

اولین نکته و مهم ترین نکته برای تشخیص آدیداس اصل از تقلبی مارک آن است. تولید کنندگان کفش‌های تقلبی معمولا تغییراتی را روی لوگو و املا خود کلمه آدیداس لحاظ میکنند. لوگوی آدیداس در کفش‌های اصل برروی آن هک یا دوخته میشود ولی تقلبی آن به صورت یک استیکر بر روی کفش قرار میگیرد.

شماره سریال کفش

دومین مورد برای تشخیص، شماره سریال کفش است. در کفش‌های اصل آدیداس، زیر زبانه کفش یک بارکدی وجود دارد که میتوانید با اسکن آن یا ثبت شماره سریال برند در سایت رسمی آدیداس از اصل بودن محصول مطمئن شوید. شماره سریال موجود در کفش‌های اصل در قسمت راست اتیک آن قرار دارد.

بیشتر بخوانید:  پیرزن هفتاد ساله، پدیده وزنه برداری شد

بند کفش‌های به کار رفته در مدل اصل

شرکت آدیداس همراه با کفش‌های خود یک بند اضافی با بسته بندی شکیل در اختیار مشتری قرار میدهد. اما کفش‌های تقلبی این مورد را یا ندارند یا از جنس مرغوبی استفاده نمیشود.

نوع دوخت کفش‌ها

مهم ترین علت معروفیت و محبوبیت کفش‌های آدیداس دوخت تمیز، یکسان و مرتب آن است که در مدل های تقلبی شاهد چنین قضیه ای نیستیم و تولیدکنندگان تقلبی این برند دقت کافی را در تولید نداشته و بیشتر دوخت‌ها نامنظم بوده و همراه با نخ‌های اضافی هستند.

ساختار داخلی و جنس زیره کفی

زیره کفش آدیداس اصل از لاستیکPU است که باعث میشود دوام و مقاومت کفش‌ها بالا رود ولی کفش‌های تقلبی از پلاستیک‌های رنگ شده تولید میشوند. همینطور کفی کفش‌های اصل از ماده پلمیری ساخته میشوند که برجستگی خاصی درون آن‌هاست ولی کفش‌های تقلبی چنین ویژگی ندارند.

وزن کفش های آدیداس

همیشه در تشخیص کفش اصل از تقلبی آدیداس بحث وزن کفش‌ها مطرح بوده است. به دلیل استفاده از مواد و متریال اختصاصی و ویژه شرکت آدیداس در هر قسمت از کفش دارای وزنی مشخص و خاص است یعنی اینکه اگر شما کفشی را در ایران خریداری کنید و کفشی را در یک کشور دیگه هر دو دارای یک وزن هستند که این مسئله در کفش‌های تقلبی دیده نمیشود.

بیشتر بخوانید:  تراکت لایه باز

همه ما برای خرید کفش‌های آدیداس به دنبال یک فروشگاه معتبر و مطمئن هستیم تا بتوانیم با خیالی راحت و آسوده بهترین محصولات اصل و اورجینال این برند را خریداری کنیم؛ یکی از حرفه‌ای‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های عرضه کفش‌های آدیداس فروشگاه شیک استایل میباشد. این فروشگاه کفش‌ها و کتانی‌های اصل آدیداس را با ضمانت وارد کرده وبا بهترین قیمت عرضه میکند.

شما میتوانید برای خرید کفش مردانه آدیداس یا خرید کفش زنانه آدیداس آدیداس از طریق سایت شیک استایل به نشانی https://shik.style اقدام کنید و یا میتوانید برای خرید حضوری به آدرس فروشگاه که در سایت آمده است مراجعه کنید. لازم به ذکر است این فروشگاه تمامی کفش‌های خود را از تمامی برندهای روز دنیا که همگی اصل و اورجینال میباشند به صورت عمده یا تکی به مشتریان خود عرضه می دارد. فروشگاه شیک استایل از بهترین فروشگاه‌های کتانی در بانه میباشد که علاوه بر کتانی در فروش انواع کفش‌های زنانه، بچگانه، مردانه فعالیت میکند.