زندگینامه مایکل بی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی

بیوگرافی مایکل بی ,مایکل بی ,مایکل بنجامین بِی

زندگی‌نامه مایکل بی

مایکل بنجامین بِی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی

مایکل بنجامین بِی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی در زمان ۱۷ فوریه ۱۹۶۵ چشم به جهان گشود. او که محبوبیت زیادی در ساخت فیلم های پرهزینه و با بودجه های زیاد دارد. در ادامه این مقاله بیتوته بیشتر با این کارگردان آشنا شوید.

خلاصه از زندگی‌نامه مایکل بِی

نام: مایکل بنجامین بِی

زمان تولد: ۱۷ فوریهٔ ۱۹۶۵

موقعیت تولد: لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا

ملیت: ایالات متحده آمریکا

پیشه: کارگردان، تهیه‌کننده

سال‌های تلاش: ۱۹۸۴-اکنون

زندگی‌نامه مایکل بی

مایکل بنجامین بِی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی می باشد. بِی زاده ۱۷ فوریه ۱۹۶۵ در لس آنجلس در خانواده ای یهودی زاده شد. زمان آغازین تحصیلش را در مدرسه ای، در سانتا مونیکا، کالیفرنیا طی کرد. در زمان کودکی علاقه اش به فیلمهای اکشن سبب 1 پیشامد شد. او به 1 قطار اسباب بازی ترقه وصل کرده بود و با 1 دوربین ۸ میلیمتری فیلم برداری می کرد، که سبب آتش گسترده منزل شان شد. او زمانی که پانزده ساله بود به عنوان کارآموز با جورج لوکاس داخل صنعت فیلم گردید.

تلاش هنری مایکل بی

مایکل بی که محبوبیت بالایی در ساخت فیلم های پرهزینه و با بودجه های خیلی زیاد دارد، در فیلم هایش از برش سریع تصاویر، استفاده زیاد از جلوه های خاص و سبک ویژه ای از جلوه های بصری استفاده می کند.

از فیلم های معروف او می توان به پسرهای بد، آرماگدون، کابوس در خیابان الم، سری فیلم های تبدیل شوندگان و کشتار با اره برقی در تگزاس اشاره کرد. با وجود توفیق زیاد زیاد او در فرورش فیلم هایش کلا با اعتبار اندکی از سوی منتقدان همراه شده هست.

مایکل بی کار پیشه‌ای خود را از سینما آغاز نمود و سال 1374 در 31 سالگی در فیلم پسرهای بد به عنوان کارگردان تلاش داشته هست. هر چند توفیق این تاثیر نسبت به آثار شاخص بعدیش مثل فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه، بیشتر نبود ولی تجربه خوبی برای مایکل بی به حساب می آمد و همکاری با هنرمندانی مشابه ویل اسمیت، Martin Lawrence، Lisa Boyle و Michael Taliferro را تجربه نمود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کوروش تهامی

مایکل بی در سال 1396 دوران‌ی پرتلاشی را در فضا سینما و تلویزیون گذراند و در تولید تاثیر مهمی حضور داشته هست. تاثیر مهم مایکل بی در این سال، کار در فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه به عنوان کارگردان به حساب می آید.

احتمالا یکی از مهم‌ترین اقبال های زندگی‌نامه مایکل بی تلاش در فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه بوده هست. مایکل بی سال 1396 در 53 سالگی فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه را کارگردانی کرد که توانست خود را بین اهالی فضای سینما مطرح کند.

از مایکل بی نقل قول شده هست که برای کارگردانی در فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه و همکاریش با عوامل و هنرمندان اعلام خشنودی نموده هست. مایکل بی توانست با کار در فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه تجربه پیشه‌ای موفقی برای خود به دست آورد و همکاری در کنار بازیگرانی مشابه آنتونی هاپکینز، مارک والبرگ، لارا هادوک و جان گودمن توانست سطح کاری او را دگرگون کند. در مجموع در مدرک 53 ساله مایکل بی آثار مهمی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نازلی رجب پور

کار او جاگذاری فیلم‌نامهٔ مصور در فیلم مهاجمان صندوق گمشده(۱۹۸۱) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بود. او از دانشگاه وسلی در در گرایش زبان انگلیسی و فیلم سازی در سال ۱۹۸۶ دانش آموخته شد. بعد از 2 هفته از سرانجام تحصیلش به کارگردانی فیلم های تبلیغاتی و موسیقی فیلم پرداخت. تبلیغ ۹۰ ثانیه ای کوکاکولا که از جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده بود با استقبال خوبی روبرو شد.

بیوگرافی مایکل بی ,مایکل بی ,مایکل بنجامین بِی

مایکل بنجامین بِی کارگردان

ازدواج مایکل بی

درباره ازدواج مایکل بی، هیچ اطلاعی در دست نیست.

فیلم‌شناسی مایکل بی

۱۹۹۵ پسران بد
۱۹۹۶ تخته‌سنگ
 ۱۹۹۸ آرماگدون
 ۲۰۰۱ پرل هاربر
 ۲۰۰۳ پسران بد ۲
 ۲۰۰۵ جزیره
۲۰۰۷ تبدیل‌شوندگان
۲۰۰۹ تبدیل‌شوندگان: انتقام شکست‌خوردگان
۲۰۱۱ تبدیل‌شوندگان: نیمه تاریک ماه
۲۰۱۳ رنج و گنج
۲۰۱۴ تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض
۲۰۱۶ ۱۳ ساعت: سربازان پنهان بنغازی
۲۰۱۷ تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه
۲۰۱۹ 6 زیرزمینی
۲۰۲۲ آمبولانس

تصاویر مایکل بی

بیوگرافی مایکل بی ,مایکل بی ,ازدواج مایکل بی

مایکل بنجامین بِی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی

بیوگرافی مایکل بی ,مایکل بی ,مایکل بنجامین بِی

تلاش هنری مایکل بی

بیوگرافی مایکل بی ,مایکل بی ,مایکل بنجامین بِی

فیلم‌شناسی مایکل بی

بیوگرافی مایکل بی ,مایکل بی ,تصاویر مایکل بی

تصاویر مایکل بی

بیوگرافی مایکل بی ,مایکل بی ,مایکل بنجامین بِی

مایکل بی کارگردان و تهیه‌کننده

بیوگرافی مایکل بی ,مایکل بی ,مایکل بنجامین بِی

زندگی‌نامه مایکل بی

بیوگرافی مایکل بی ,مایکل بی ,مایکل بی کارگردان و تهیه‌کننده

مایکل بنجامین بِی

منبع