فروش پیتزا مخلوط با چاشنی سئو سایت

شما تابه‌حال پیتزا درست کرده‌اید؟ قطعاً می‌دانید که برای درست‌کردن پیتزا، فقط داشتن خمیر پیتزا، کالباس، قارچ، پنیر و … کافی نیست. چرا که شما باید آستین‌ها را بالا بزنید و دل به کار بدهید تا بتوانید پیتزایی با طعم بهشت درست کنید.

شنیده‌اید که می‌گویند آخرین تکه پیتزا حکم طلا با طعم بهشت را دارد؟ دقیقاً درست است، اما اگر بخواهیم به پیتزایمان چاشنی بیشتر اضافه کنیم، چه می‌شود؟ مثلاً پیتزا با چاشنی سئو. آن‌وقت پیتزا با چاشنی سئو چه طعمی دارد؟ ترکیب سئو سایت با پیتزا چه رنگ و بویی به فروش پیتزا می‌دهد؟ تا فراموش نشده است بدانید که در بحث سئو و مارکتینگ، آخرین تکه پیتزا می‌شود مهارت فروش! اما حالا پیتزا کجا و سئو کجا!

 

سئو با طعم پیتزا یا پیتزا با چاشنی سئو؟!

اگر کمی دقت کنیم، متوجه می‌شویم که فرایند انجام خدمات سئو همانند درست‌کردن پیتزا است. فقط کمی دقت کنید، خمیر پیتزا می‌شود اساس سایت که ما قرار است هرآنچه را که داریم و نداریم روی آن قرار دهیم و به‌صورت کلی قرار است همه مراحل بر روی آن انجام شود. بعد از آن سس با طعم‌های مختلف وابسته به سلیقه شخص را طوری روی خمیر می‌زنیم و پخش می‌کنیم که گویی انگار کلمات کلیدی برای محتوای سایتمان می‌خواهیم پیدا کنیم.

چرا که اگر بخواهیم از انواع مختلف طعم‌های سس استفاده کنیم، پیتزایمان از طعم‌های مختلفی درست خواهد شد. بعد از آن نوبت محتوایمان است که وابسته به طعم و نوع سسی است که انتخاب کرده‌ایم یعنی در واقع به انتخاب کلمه کلیدی‌مان وابسته است.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) پشت بام دنیا

باید توجه داشته باشیم که می‌خواهیم از بین کالباس، سوسیس، مرغ، گوشت چرخ‌کرده یا سبزیجات کدام یک را استفاده کنیم؟ خب برای این مرحله سراغ رقبا می‌رویم که بفهمیم آن‌ها از چه چیزهایی برای بهینه‌سازی سایت خود استفاده کرده‌اند و بعد از آن سلیقه و نظر خودمان را هم به آن اضافه می‌کنیم تا ببینیم که چه می‌شود. به نظر شما حالا قارچ را بریزیم یا نریزیم؟! مگر اصلاً می‌شود پیتزا بدون قارچ؟! اما بگویید که محتوا بدون انکر تکست می‌شود یا نمی‌شود؟

مشخصاً محتوا بدون انکر تکست نمی‌شود که نمی‌شود. بعد از آنکه قارچ را ریختیم، نوبت به چه می‌رسد؟ درست حدس زدید! پنیر پیتزا! مگر می‌شود محتوا بدون لینک‌سازی؟! پنیرمان را می‌ریزیم که لینک‌سازی‌مان را درست انجام دهیم تا ارتباطی درست بین محتواهایمان ایجاد شود. حالا می‌رویم سراغ چاشنی! فلفل و نمک و آویشن را به انتخاب و میزان دلخواهتان همانند استفاده از تصویر، ویدئو، پادکست و … درون محتوایتان استفاده کنید. پیتزا یا سئو ما حاضر است. بفرمایید نوش جان کنید! اما سؤالی که پیش می‌آید این است که پیتزا با چاشنی سئو چگونه می‌شود؟

پیتزا با چاشنی سئو چه طعمی دارد؟

اگر شما دارای سایت پیتزا و فروش پیتزا هستید، باید بدانید که برای نمایش بیشتر سایتتان به کاربران نیازمند انجام خدمات سئو هستید. این موضوع به آن معنا است که اگر دنبال گسترش کسب‌وکار پیتزایی خود هستید و می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید، حتماً باید سراغ سئو و بهینه‌سازی سایتتان بروید. چرا که اگر سایت شما بهینه شده باشد و کلمات کلیدی‌تان رتبه گرفته باشند، زمانی که کاربران همان کلمات کلیدی را جستجو می‌کنند، سایت شما در صفحات اولیه نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود. به این صورت است که با داشتن یک عنوان جذاب و ترغیب‌کننده، کاربر برای کلیک و ورود به سایت شما اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید:  تصاویری شگفت انگیز که در مسابقه جهانی عکاسی از طبیعت برگزیده شدند

بعد از ورود کاربر به سایت، با تولید محتوای یونیکی که انجام داده‌اید می‌توانید نیاز کاربر را رفع کنید. ممکن است نیاز کاربر در این قسمت، دستور تهیه و درست‌کردن انواع پیتزاها، سفارش پیتزا و … باشد که باید بتوانید این نیازها را رفع کنید.

همچنین با رفع نیاز کاربر از سایت، کاربر هم از محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما استفاده می‌کند. چرا که کاربر زمانی که نیازی داشته باشد وارد سایت می‌شود که نیازش را رفع کند. در این بخش باید هنر مارکتینگ شما به رخ کشیده شود تا با استفاده از چاشنی بازاریابی در کنار سئو سایت و همچنین وجود محصولات و خدماتتان، کاربر را به مشتری سایتتان تبدیل کنید. اما چطور می‌توان از این طریق افزایش کسب درآمد و سود داشت؟

با پیتزا و سئو سایت، اسکناس چاپ کن!

همان طور که گفته شد اگر اصول و مراحل انجام خدمات سئو به‌درستی و با استفاده از یک استراتژی هدفمند برای مسیر رسیدن به رتبه و گرفتن جایگاه در نتایج جستجوی گوگل انجام شود، سایت فروش پیتزا برایتان همانند ماشین چاپ اسکناس در بانک مرکزی به‌صورت شبانه‌روزی، پول تولید می‌کند. فقط شما باید استراتژی درستی را به کار بگیرید و برای آن تلاش کنید و صبر را چاشنی کارتان کنید، چرا که نتیجه دهی سئو زمان بر است و در طولانی‌مدت خودش را نشان می‌دهد. اما باید بدانید که تلاشتان می‌شود همانند بذری که می‌کارید تا نهالی پر از میوه داشته باشید. این به معنای آن است که سئو و بهینه‌سازی سایت قدرت نرخ بازگشت و تبدیل سرمایه بسیار بالایی دارد، حالا می‌خواهد تبدیل سرمایه انرژی و تلاش به پول باشد یا می‌خواهد تبدیل پول به پول بیشتر باشد! به این صورت است که می‌توان با استفاده از بهینه‌سازی و سئو سایت به چاپ اسکناس رسید. اما این وسط مهارت فروش چه می‌شود؟

بیشتر بخوانید:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

ترکیب پیتزا با چاشنی مارکتینگ

خوب است بدانید که مهارت مارکتینگ و بازاریابی لازمه ایجاد فروش در سایت است. در واقع شما باید با استفاده از اصول و تکنیک‌های مارکتینگ و سئو بتوانید فروش پیتزای خود را افزایش دهید و از این طریق تولید پول و چاپ اسکناس را برای خود و کسب‌وکارتان چندبرابر کنید.

سخن آخر

توجه داشته باشید که اگر شما سایت پیتزا دارید، باید از سئو و بهینه‌سازی سایت برای افزایش فروش خود استفاده کنید تا بتوانید کسب سود و درآمد خودتان را افزایش دهید.